Esti aici
Acasa => Familie => TECHNIK CIVIL s-a focusat pe promovarea online

TECHNIK CIVIL s-a focusat pe promovarea online

Vânzările au scăzut cu aproximativ 10-15%, față de anul trecut, pentru compania TECHNIK CIVIL.

 

Radu Suărășan, director general TECHNIK CIVIL: „Anul 2020 a început foarte bine, însă din cauza pandemiei au apărut probleme, care pentru noi au însemnat o reducere semnificativă a livrărilor către export. Însă, spre sfârșitul anului, datorită strategiilor de marketing adoptate, am reușit să recuperăm o parte din pierderile suferite, astfel că momentan funcționăm la capacitate de 80%.”

 

 

În anii următori, pentru a fi în pas cu schimbările din industria mobilei, compania dorește să implementeze un plan vast de retehnologizare, prin accesarea de fonduri europene, dar și prin investiții proprii. Momentan, echipa de conducere a TECHNIK CIVIL s-a focusat pe promovarea online a produselor.

 

 

„Datorită aprecierilor primite din partea clienților, ne așteptăm la o creștere a volumului de  comenzi în anul care urmează”, ne-a mărturisit directorul companiei.

 

 

TECHNIK CIVIL este un business de familie 100% românesc, creat în anul 2013. Realizează o gamă largă de produse de mobilier din lemn masiv de fag sau de stejar atât pentru persoane fizice, cât și pentru HoReCa.

 

 

Produsele pot fi văzute pe atelier-september.ro 

 

Articolul TECHNIK CIVIL s-a focusat pe promovarea online apare prima dată în Revista Mobila.

Powered by WPeMatico

Articole similare

Sus
%d blogeri au apreciat: