Esti aici
Acasa => Familie => Simex continuă să investească în promovare pe piața internă

Simex continuă să investească în promovare pe piața internă

Pentru compania SIMEX anul 2020 a început bine, raportat atât la comenzile predictibile, cât și la comenzile ferme, dar pandemia i-a afectat planurile. Începând din luna aprilie și până la sfârșitul lunii mai, activitatea de producție s-a redus considerabil.

 

Dumitru Blaga, CEO SIMEX, vicepreședinte APMR: „După această perioadă, lucrurile au început să intre pe un făgaș cât de cât normal, iar din toamnă situația comenzilor și activitatea companiei au ajuns la un nivel stabil. Sigur că aceleași provocări le-au avut și partenerii noștri externi, care, ca și noi, au fost puși peste noapte în situația de a nu-și mai putea desfășura activitățile de comercializare și de aprovizionare cu mobilier.”

 

 

Managementul SIMEX a decis să se focuseze pe piața internă

 

„Acesta a fost și unul dintre motivele pentru care, încă de la începutul anului, ne-am focusat foarte mult pe piața internă. Am investit mai mult în promovare în mediul online, în principal prin intermediul site-ului nostru și paginilor de fani de pe rețelele de socializare, dar și cu ajutorul mass-media, astfel încât să ajungem la cât mai mulți posibili clienți. Și se vede în rezultate, care, deși sunt încă provizorii, arată o creștere semnificativă a vânzărilor produselor noastre pe piața internă. Vom continua să investim în acest sens, pentru că românii se uită mai atent la ceea ce este produs în România și acesta este cel mai bun moment să ne facem cunoscuți acasă”, a completat Dumitru Blaga.

 

 

SIMEX și-a continuat dezvoltarea, în ciuda anului dificil. Acum folosește energie solară în procesul de producție a mobilei.

 

Prin intermediul proiectului „Producția de mobilă SIMEX cu energie verde”, început în 2019 și finanțat cu sprijinul granturilor acordate de Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin mecanismele financiare SEE și Norvegian 2014 – 2021, în cadrul „Programului de energie din România”, prin contractul nr. 2019/ 104280, au fost achiziționate panouri și o centrală fotovoltaică. Puterea instalată a panourilor fotovoltaice este de 409 Kwh. „Proiectul are mai multe beneficii:  de mediu, economic, financiar și social. Pe partea de mediu menționez reducerea poluării aerului si a gazelor cu efect de seră și reducerea consumului de combustibili fosili în cadrul companiei cu cel puțin 24%/an. Pe partea economico-financiară, importantă este reducerea cheltuielilor cu energia electrică, crescând astfel rentabilitatea companiei”, susține CEO-ul SIMEX.

 

 

SIMEX este un brand internațional, cu tradiție de peste 70 de ani în prelucrarea lemnului și acționariat sută la sută românesc. Compania este situată în Capitala mobilei românești, Șimleu Silvaniei. „Mulțumesc tuturor colegilor din cadrul companiei SIMEX, pentru dăruirea și implicarea lor. Le transmit tuturor multă sănătate, putere și curaj. Aceleași gânduri se îndreaptă spre toți partenerii și colaboratorii noștri. Un an bun, cu succes!”, ne-a declarat Dumitru Blaga la trecerea dintre ani.

 

 

Produsele companiei le găsiți pe simex.ro și mood-furniture.com

 

#TotulVaFiBine

 

 

Articolul Simex continuă să investească în promovare pe piața internă apare prima dată în Revista Mobila.

Powered by WPeMatico

Articole similare

Sus
%d blogeri au apreciat: