Esti aici
Acasa => Lifestyle => Beauty => Renunță la breton: dieta împotriva ridurilor de pe frunte

Renunță la breton: dieta împotriva ridurilor de pe frunte

Lupta împotriva ridurilor poate fi complicată, dar nu va fi rezolvată de cremele foarte scumpe. De multe ori prețul pe care-l plătești nu îți va aduce și rezultatele dorite, în unele cazuri agravând chiar deshidratarea tenului. Hidratarea vine în primul rând din interior, iar dacă nu-ți modifici dieta chiar și cele mai performante seruri nu vor avea decât un efect temporar. Dacă ți-au apărut riduri pe frunte și simți că te îmbătrânesc este cazul să analizezi cu atenție ce mănânci la mesele principale și la gustări. Dulciurile, alimentele procesate sau uleiurile rafinate trebuie să dispară rapid din alimentația ta dacă vrei să revii la un ten neted și catifelat, care te face să pari mai tânără. Iată ce ar trebui să cuprindă dieta împotriva ridurilor de pe frunte: 1. Somon sau alt pește grasSomonul este un aliat important împotriva ridurilor și a liniilor de deshidratare datorită conținutului ridicat de acizi grași de tip Omega-3. Neutralizează inflamațiile, menține funcționarea optimă a creierului și păstrează pielea netedă mai mult timp. Acizii grași Omega-3 acționează ca un filler provenit din interior și îți vor umple treptat ridurile existente dacă vei continua să mănânci pește gras de cel puțin 5 ori pe săptămână. Poți lua și un supliment cu grăsimi Omega-3 pentru a accelera efectele benefice, dar este posibil să agravezi acneea, așa că preparatele pe bază de pește rămân soluția cu riscurile cele mai reduse. Evită peștele prăjit și alege de fiecare dată varianta rumenită la grătar sau peștele fiert la aburi, alături de legume sau quinoa. 2. Iaurt simpluÎți oferă o doză importantă de probiotice, prevenind inflamarea și înroșirea pielii. De asemenea, conține calciu care întărește dinții și oasele, plus zinc, mineralul ideal pentru eliminarea cicatricilor, a semnelor și refacerea pielii afectate de riduri. 3. StridiiSunt o alegere de bază pentru creșterea producției de colagen. De asemenea, au un nivel ridicat de zinc, asigurând eliminarea semnelor și uniformizarea pielii. Dacă le consumi cel puțin o dată pe săptămână vei observa că pielea din zona frunții este mai fermă și elastică. 4. AfineChiar dacă nu este mereu sezonul lor, le poți cumpăra congelate pentru a savura o porție în fiecare zi. Varianta congelată este mai ieftină decât afinele proaspete, care în afara sezonului pot avea mai puțini nutrienți utili dacă sunt transportate pe distanțe mari. Afinele congelate vor conține mereu cantitatea ideală de vitamine și minerale pentru că au fost culese la momentul potrivit și păstrate la o temperatură foarte scăzută.Afinele conțin mai mulți antioxidanți decât alte fructe, protejează pielea împotriva efectelor nocive ale radicalilor liberi și previn ridurile formate pe fond de stres. Nu ezita să înlocuiești deserturile cu această variantă aromată antirid. 5. KiwiStimulează producția de colagen și este o sursă bună de colagen, neutralizând radicalii liberi care cauzează cancerul de piele și ridurile inestetice. În plus, doza de vitamina C previne înroșirea pielii și elimină petele pigmentare. 6. SpanacEste o sursă excelentă de luteină, beta-caroten, vitamina C, magneziu, fier, complexul de vitamine B, calciu, potasiu, zinc, fibre și grăsimi de tip Omega-3. Reprezintă un cocteil natural pentru prevenirea și tratarea ridurilor, având un efect vizibil de netezire și umplere. Consumă 4-5 porții de spanac pe săptămână și vei vedea diferența în oglindă. 7. Cartofi dulciConțin mult beta-caroten, care este transformat de organism în vitamina A, fiind un remediu natural pentru a trata acneea, rozaceea și ridurile. Pielea ta va fi mai netedă și nu va pierde hidratarea la fel de repede. Consumă cartofii dulci sub formă de piure, cu puțină scorțișoară sau ghimbir ori combinați cu friptură de vită pentru a crește doza de zinc pe care i-o furnizezi pielii.

Powered by WPeMatico

Articole similare

Sus
%d blogeri au apreciat: