Esti aici
Acasa => Familie => MOBEX investește în marketing pentru a cuceri piața internă

MOBEX investește în marketing pentru a cuceri piața internă

DANIEL EGRI, director general MOBEX: „În prima lună de la reîntoarcerea în producție am lucrat din plin. Am avut comenzi restante,  livrări angajate, pe care trebuia sa le onorăm la termen. De la 1 iulie până la finalul lunii august am avut o perioadă mai slabă. Abia din septembrie a început să se dezmorțească, au apărut proiecte noi și putem spune ca suntem bine, cu rezerva că lucrăm foarte atenți. Nu am avut niciun caz de infectare cu COVID în fabrică, în toată perioada. Oamenii care lucrează aici sunt trecuți de prima tinerețe și sunt mult mai precauți, dar am creat și toate condițiile pentru distanțarea fizică. Acum suntem într-un moment bun, într-o ușoară creștere. Sperăm s-o ținem tot așa.”

 

 

În această perioadă, compania MOBEX a investit în marketing și a căutat soluții pentru a cuceri piața internă, promovând produse de calitate, la prețuri competitive. Este în curs de finalizare a propriului magazin online.

 



 

DANIEL EGRI, director general MOBEX: „Noi aveam deja un segment de mobilier de calitate, realizat cu aceleași materiale bune care ne-au consacrat, dar mai ieftin comparativ cu mobila sculptată, intarziată, pe care o producem în gama de lux. Calitatea și finisajele pe care le facem, le-am transpus și pe produsele economice cu linii mai simple. Această gamă o produceam deja pentru Germania. Partenerii noștri de acolo o vând în zona de lux, dar pentru noi produsele sunt în zona economică. Aceste linii le-am adaptat, dar am creat și altele mai noi pentru piața internă. Până acum ne-am bazat pe vânzarea mobilierului prin cele 17 magazine partenere și distribuitori regionali, dar acum suntem aproape de finalizarea unui magazin online în care vom expune toate aceste linii noi. Livrările către Rusia nu mai au o pondere atât de mare. Înainte de pandemie, circa 25% din producția MOBEX mergea către Rusia, dar în perioada restricțiilor impuse de pandemie a fost aproape zero. Acum s-au reluat câteva livrări, dar putem spunem că suntem în tatonare, orice comandă vine, noi o onorăm. Produsele respective nu le-am scos din flux. Suntem deschiși și încercăm să reactivăm toți partenerii, dar să găsim și clienți noi, să facem noi colaborări cu condiția ca prețul pe care-l primim să fie unul corect. În continuare, vrem să lucrăm cu cei mai buni oameni și să nu facem rabat la calitatea materialelor.”

 



 

MOBEX creează și produce o gamă largă de mobilier destinată locuințelor, domeniului HoReCa și instituțiilor publice. 61% din mobilierul produs se exportă în Rusia, Ucraina, Anglia, Franța, Germania, Olanda, Republica Moldova, Ungaria, Lituania, Estonia, Kazahstan.

 








 

Colecțiile sunt accesibile pe mobex.ro

 

 

 

 

 

Articolul MOBEX investește în marketing pentru a cuceri piața internă apare prima dată în Revista Mobila.

Powered by WPeMatico

Articole similare

Sus
%d blogeri au apreciat: