Esti aici
Acasa => Sanatate => Ionuț Vlad la Zilele Biz: Inovația în in-store marketing

Ionuț Vlad la Zilele Biz: Inovația în in-store marketing

Reading Time: 2 minute


Pe scena Zilei de Marketing, Ionuț Vlad, cofondator și CEO Tokinomo a vorbit despre o inovație pe care a realizat-o pentru in-store marketing, robotul Tokinomo.

Cei 15 ani de experiență în advertising ca Senior Art Director și campaniile de creație realizate pentru cele mai mari branduri FMCG din lume l-au ajutat pe Ionuț Vlad să observe lipsa de inovație și creativitate din industria publicității in-store și să dezvolte, împreună cu o echipă restrânsă, ceea ce astăzi este considerată a fi cea mai inovativă și eficientă soluție de promovare la raft din întreaga lume: robotul Tokinomo.

Această soluție inovatoare a apărut din necesitate. Ionuț Vlad spune că întotdeauna clienții le cereau soluții ut of the box pentru marketingul in-store, și cel mult realizau tot niște cutii de carton, pentru că până în prezent nu exista prea multă inovație. 

YouTube video

Compania pe care o conduce a realizat acest robot, care are niște senzori, iar când respectivul conumator ajunge la raft, produsul prinde viață, prin sunet, lumină și culoare. Pentru că robotul se conectează la internet, pot fi ajutate în timp real campaniile și pot afla multe date. 

Rezultatele înregistrate până în prezent pentru brandurile cu care Tokinomo lucrează sunt foarte bune. 

Astfel, vânzările au crescut în media cu 200%, fără alte promoții. 40% dintre consumatori își aduc aminte brandul care iese în evidență. În plus, crește vizibilitatea brandului si engagementul consumatorului. 

Ionuț Vlad a prezentat și un studiu de caz, pentru produsul Stalinskaya Music, o campanie derulată timp de 14 zile în magazinele Cora. Creșterea vânzărilor a fost de 283% comparativ cu luna anterioară. 

Ionuț a încheiat menționând că, până în prezent, în retail, nu au existat mari inovații referitoare la marketingul la raft, pentru că au fost alte nevoie urgente legate de zona logistică, de supply chain, de payment. El crede că adopția tehnologiei nu trebuie să neglijeze acest foarte important al comunicării la raft, iar Tokinomo este o soluție validată și pregătită noului normal. 

Zilele Biz au loc între 9 și 13 noiembrie. Puteți urmări transmisia live pe pagina de Facebook a revistei Biz. Detalii despre eveniment puteți afla aici. Înregistrarea întregului eveniment de astăzi este disponibilă aici.

The post Ionuț Vlad la Zilele Biz: Inovația în in-store marketing appeared first on Revista Biz.

Powered by WPeMatico

Articole similare

Sus
%d blogeri au apreciat: