Esti aici
Acasa => Coronavirus COVID-19 => „În câți ani s-a făcut aici stația ta de metrou?” Povestea magistralei de metrou din Drumul Taberei: de la bâlbe, blocaje și finanțări tăiate succesiv, la termene ratate, surpări, recorduri stabilite și lucrări ce mai rămân de executat și după deschidere

„În câți ani s-a făcut aici stația ta de metrou?” Povestea magistralei de metrou din Drumul Taberei: de la bâlbe, blocaje și finanțări tăiate succesiv, la termene ratate, surpări, recorduri stabilite și lucrări ce mai rămân de executat și după deschidere

Puțin peste 3,2 miliarde de lei – circa 660 de milioane de euro – atât costă actualizat întreg proiectul de metrou din Drumul Taberei, cu cele două ramuri ale sale și depoul de la Valea Ialomiței. Fără doar și poate cel mai scump proiect de infrastructură urbană din țară, prima linie de metrou construită de la zero după Revoluție, M5 din Drumul Taberei conectează unul dintre cele mai mari cartiere bucureștene, cam de mărimea unui oraș mare din provincie, însă a avut nevoie de mai bine de 12 ani de la prima licitație pentru a fi pusă în funcțiune.

Powered by WPeMatico

Articole similare

Sus
%d blogeri au apreciat: