Esti aici
Acasa => Monden => Drama juratului de la Imperiul Leilor, Cristina Bâtlan. Fiul ei a avut 815 grame la naștere și șanse minime de supraviețuire

Drama juratului de la Imperiul Leilor, Cristina Bâtlan. Fiul ei a avut 815 grame la naștere și șanse minime de supraviețuire

Cristina Bâtlan, fondatoarea brandului de încălțăminte Musette este al doilea leu care intră în show-ul Imperiul Leilor. Cristina Bâtlan a trăit o adevărată dramă pe care puțini o știu: fiul ei s-a născut la doar cinci luni, avea 815 grame și puține șanse de supraviețuire.

CITESTE TOATA REVISTA VIVA! DE IANUARIE, GRATIS, AICI!

Cristina Bâtlan a intrat în lumea afacerilor la 19 ani, când și-a dat seama că nu va profesa ca avocat. A renunțat la cursurile Facultății de Drept si alături de Roberto Bâtlan a început să dezvolte o afacere cu materiale textile.

Cristina Bâtlan pare că le-a avut dintotdeauna pe toate și o viață plină de satisfacții, însă nu a fost așa. A fost la un pas să-și piardă fiul, după ce a născut prematur, la 5 luni și jumătate. Fiul ei cântărea atunci doar 815 grame și foarte mici șanse la viață.

Drama juratului de la Imperiul Leilor, Cristina Bâtlan. Fiul ei a avut 815 grame la naștere și șanse minime de supraviețuireDrama juratului de la Imperiul Leilor, Cristina Bâtlan. Fiul ei a avut 815 grame la naștere și șanse minime de supraviețuire

Nici nu apucase să vadă bine lumina zilei, că micuțul a avut nevoie de o operație la ochi. În ciuda greutăților, a luptat ca o leoaică alături de cel care îi este partener de viață, pentru ca Adi să dea uitării toate problemele de sănătate.

Cristina Bâtlan, jurata de la Imperiul Leilor, a fost la un pas să-și piardă fiul

L-am operat la ochi la minus trei săptămâni. Adică
înainte de termenul la care trebuia să se nască. Înainte de operație am
contactat peste 90 de doctori.

Din păcate cei mai buni doctori fie nu erau în România,
fie nu aveau aparatura necesară. Până la urmă, am găsit un medic în
România, care l-a operat și a făcut o treabă extraordinară.

Acum, Adi este perfect. A recuperat tot! Este perfect din punct și din punct de vedere locomotor și din punct de vedere cerebral”, a dezvăluit Cristina Bâtlan potrivit fanatik.ro.

Citește și: Drama lui Sebastian Chitoșcă de la Survivor:„Fratele meu avea 1% șanse să trăiască sau putea să rămână legumă’

Citește și: Prințesa Eugenie a născut un băiețel.Regina Elisabeta a II-a are acum 9 strănepoți

Citește și: Ce se întâmplă în prima ediție Imperiul Leilor, de azi. Unul dintre investitori, în lacrimi:„Mi-a stârnit amintiri grele’

Cum și-a început afacerea Cristina Bâtlan de la Imperiul Leilor

 În 1995, Cristina Bâtlan și Roberto au achiziţionat prima fabrică, unde fabricau genţi. Pasionată însă, ca mai toate femeile, de pantofi s-a orientat şi în această direcţie.

Începutul anilor 2000 a găsit-o cu magazine în cele mai mari şi
unicele mall-uri din capitală, în Unirea şi Bucureşti Mall. Aducea marfă
din Italia şi Spania, dar era mereu nemulţumită de termenele de
livrare, de marfa primită, de preţurile ridicate. Aşa că a vândut tot
stocul către un mare retailer din acea vreme şi a cumpărat o a doua
fabrică, în Bucureşti.

I s-a spus clar că utilajele pe care le avea nu le erau de folos dacă voia să facă pantofi de lux. Le-a vândut şi a cumpărat altele, la sfaturile unor tehnicieni veniţi din Italia. Nu a fost însă de ajuns. Au urmat luni de zile de teste şi sute de pantofi distruşi, dar şi satisfacţiile reuşitei.

A deschis magazine în toate oraşele mari ale ţării, ajungând la peste 20. Cristina Bâtlan a devenit director de creaţie şi a început să coordoneze o echipă impresionantă formată din designeri italieni şi francezi. Tot ea este cea care concepe sezon după sezon fiecare nouă imagine a brandului. Brandul Musette a început să fie menţionat în reviste celebre de fashion precum Harper`s Bazaar, Marie Claire, Elle sau Cosmopolitan, apoi au început colaborările cu acestea, scrie life.ro.

Anul 2008, anul crizei economice care a afectat o mulţime de companii, a
fost anul de cotitură al business-ului. Fondatorii Musette au simţit că
e momentul în care să urce şi mai mult calitatea produselor, au decis
să aducă în magazine lux la preţ moderat. Au investit tot în materie
primă de cea mai bună calitate, design avangardist şi producţie fără
greş. Au riscat, dar au câştigat. În acel moment brandul şi-a căpătat
identitatea şi s-a stabilizat.

 

Powered by WPeMatico

Articole similare

Sus
%d blogeri au apreciat: