Esti aici
Acasa => Coronavirus COVID-19 => Digitalizarea serviciilor bancare. Trei experiențe din timpul pandemiei. Eseu scris cu pixul pe hârtie

Digitalizarea serviciilor bancare. Trei experiențe din timpul pandemiei. Eseu scris cu pixul pe hârtie

Dacă ne aducem bine aminte, și cu siguranță uitarea încă nu a intervenit, pentru că este vorba de o istorie recentă și destul de traumatizantă, la începutul crizei corona virusului au apărut în mass-media, preluate pe benzile de știri ale televiziunilor, recomandări ale bancherilor către clientelă să folosească online banking-ul și aplicațiile mobile. Abundau apelurile de a nu face vizite la bancă decât dacă este strict necesar. Pe ușile agențiilor erau afișate reguli stricte de limitare a numărului de persoane prezente și alte reguli de prevenție. A trecut un an de atunci și chiar dacă declanșarea pandemiei de corona virus ne-a ținut închiși în case și ne-a apropiat unii de alții mai degrabă prin mijloace digitale, în ce privește băncile, nu s-ar putea spune că s-a întâmplat chiar așa cum ne-au sfătuit bancherii, devreme ce încă trebuie să ne ducem să semnăm cu pixul pe hârtie câteva chestiuni de importanță nedefinită pentru noi și incalculabilă pentru bănci.

Powered by WPeMatico

Articole similare

Sus
%d blogeri au apreciat: