Esti aici
Acasa => Monden => Dieta Mihaelei Bilic te scapă de 30 de kilograme în 6 luni! La ce aliment trebuie să renunți

Dieta Mihaelei Bilic te scapă de 30 de kilograme în 6 luni! La ce aliment trebuie să renunți

Dieta pe care ne-o propune Mihaela Bilic nu este nici complicată și nici costisitoare, un motiv în plus pentru cei care au probleme de greutate să o încerce. Este nevoie doar de puțină ambiție și oricine poate trăi sănătos. Iată la ce aliment trebuie să renunțați pentru a slăbi fără prea mult efort!

Nutriționista Mihaela Bilic este ea însăși un exemplu că poți slăbi sănătos și, mai mult, te poți menține la o greutate optimă după aceea… Pentru că, trebuie să recunoaștem, să slăbești nu este atât de greu pe cât este să menții. Cei și cele care au ținut zeci de regimuri de-a lungul timpului știu foarte bine că, aproape de fiecare dată, efectul yo-yo și-a spus cuvântul și s-au întors de unde au plecat. Iată ce soluție simplă și la îndemâna tuturor ne propune Mihaela Bilic pentru a ne redobândi silueta!

„Important este ca, după ce ai slăbit, să rămâi acolo”

Mihaela Bilic nu ne propune nici diete costisitoare, nici programe de slăbire personalizate și, cu atât mai puțin pastile, care, de altfel, sunt și cele mai periculoase, ci un regim de viață bazat pe un obicei pe care mulți dintre noi, dependenți de fast-food sau de produsele de patiserie, l-am pierdut – cel de a mânca banala ciorbă…

“Haideți să facem dieta omului sărac care mănâncă ciorbă de două ori pe zi. În 6 luni de zile eu cred că slăbești 30 de kilograme. Înainte să vă duceți să faceți facila operație de tăiere a intestinului, faceți această experiență, voi pentru voi. În psihologie se spune că perseverența trebuie să fie de 100 de zile că doar atunci se presupune că e schimbare. Încercați cu două ciorbe pe zi și o cafea cu lapte dimineața și veți slăbi mai mult de 30 de kilograme în 6 luni. Cu cât ai mai multe kilograme, cu atât e mai spectaculos. Important este ca, după ce ai slăbit, să rămâi acolo“, a spus nutriționista pentru descoperă.ro.

Uleiul, dușmanul siluetei

Deși este un aliment esențial pentru sănătate – ne referim aici în special la uleiul de măsline – dacă e consumat în cantități mici, folosit în exces, uleiul poate deveni cel mai aprig dușman al sănătății. Iată ce sfat la dă Mihaela Bilic celor care vor să slăbească fără să apeleze la diete drastice:

„Nimic nu se compară cu mâncarea gătită când vine vorba de preparate echilibrate și sănătoase. Orice ai mânca gata ambalat dintr-un pachet sau orice pui la repezeală pe pâine din frigider are volum mic și multe calorii. Orice poți mânca rece în picioare, în mașină sau pe canapea, la televizor, îngrașă mai tare decât o farfurie de ciorbă sau de tocăniță. Pentru cei care vor să slăbească există chiar recomandarea să nu aibă la îndemână decât mâncare care trebuie gătită/încălzită/mâncată cu tacâmuri”.

Orice mâncare cu legume poate deveni bombă calorică

Chiar dacă ni se pare că mâncăm dietetic, ar trebui să fim mai atenți la dușmanul ascuns din farfurie, în special dacă nu reușim să slăbim, în pofida eforturilor… „Dar și gătitul ăsta poate fi o capcană dacă nu suntem atenți la ulei. Avem în tradițiile culinare uleiul ca ingredient obligatoriu în orice preparat, totul începe cu <>. La 100 cal/lingură pot să vă spun că obiceiul ăsta ne <> silueta. Orice mâncare cu legume poate deveni bombă calorică în funcție de cât ulei conține, nu e nevoie să fie șnițel, chiftele sau pește prăjit că să ne îngrășăm, o facem și cu un ghiveci care are ulei.
Nu contează tipul de ulei, toate au 900 cal/100 ml. Iar gustul pe care îl dă mâncării e relativ, mai degrabă e în credința noastră că fără ulei nu se poate”.

Dieta Mihaelei Bilic nu înseamnă renunțare la toate alimentele care îți plac!

Chiar dacă renunțăm la ulei, asta nu înseamnă că mâncarea pe care o gătim va fi una fără gust. Există o mulțime de condimente care îi pot da savoare și care ne pot scăpa de sentimentul frustrant și fals, de altfel, că mâncarea fără ulei nu este gustoasă. „În Franța, pacienții obezi sunt obligați să asiste la o lecție de gătit în care nu se folosește ulei, tocmai pentru a vedea/simți că gustul nu depinde de el. Cu sos de roșii, condimente și ierburi aromate se obțin preparate mai gustoase. Apoi, dacă avem carne, pește sau brânză într-o mâncare, savoarea e garantată.

<> pe care o faceți în bugetul caloric e uriașă dacă eliminați uleiul de gătit. Și, pe lângă siluetă, sănătatea voastră va avea de câștigat scăpând de prezența lui Omega 6 cu efect pro-inflamator.
Vă provoc la o încercare: renunțați o lună la sticla de ulei de gătit și descoperiți ce gust are mâncarea fără el. Lăsați doar 1-2 linguri/zi de ulei crud, pus peste salate. Veți slăbi, vă promit!”, a scris nutriționista Mihaela Bilic pe contul ei de socializare.

Foto: Facebook

Powered by WPeMatico

Articole similare

Sus
%d blogeri au apreciat: