Esti aici
Acasa => Monden => DIETA de toamnă. Cum slăbești 10 kilograme în 17 zile, fără înfometare

DIETA de toamnă. Cum slăbești 10 kilograme în 17 zile, fără înfometare

Dieta de toamnă a fost creată de doctorul Michael Moreno și, dacă este ținută ca la carte, te ajută să slăbești 10 kilograme garantat, în 17 zile, fără înfometare și frustrări alimentare. Este drept că prăjiturile nu sunt permise, însă poți mânca fructe atunci când simți nevoia de dulce. Nu în exces, evident!

 

Dieta de toamnă este o idee foarte bună dacă vrei să scapi de kilogramele nedorite la timp pentru Revelion, mai ales în cazurile în care vorbim de slăbiri spectaculoase.

Doctorul Michael Moreno a conceput o dietă compusă din 3 cicluri, a câte 17 zile fiecare, ajutându-te să eviţi rutina care se instalează de obicei după cea de-a doua săptămână. În acest fel, corpul va arde mai multe grăsimi şi calorii.

Primul ciclu: Schimbarea obiceiurilor alimentare

Primul ciclu al dietei de toamnă este cea mai restrictivă etapă, pentru că trebuie să consumi maxim 1200 de calorii pe zi. Astfel, trebuie eliminate din alimentație sursele de carborhidraţi răi, precum cerealele rafinate, pâinea albă, prăjiturile, sucurile acidulate, cartofii, produsele de patiserie şi pastele făinoase. Pe parcursul celor 17 zile corpul nu va mai stoca grăsimile şi vei începe să slăbeşti.

Al doilea ciclu: Accelerarea metabolismului

Acest ciclu este menit să reseteze metabolismul şi îţi permite să adaugi 200 de calorii, însemnând că vei avea voie să consumi zilnic 1400 de calorii, potrivit clickpentrufemei.ro.

Al 3-lea ciclu în dieta de toamnă: Menţinerea rezultatelor obţinute

Ultima etapă din dieta de toamnă creşte cantitatea de calorii pe care ai voie să o consumi. Dacă până acum alcoolul era restricţionat, acum poţi savura un pahar de vin, de exemplu.

De asemenea, ca sa slabesti rapid este indicat sa bei cel putin doi litri de lichide pe zi si sa faci miscare, cel putin 30 de minute pe zi.

 

Exemplu de meniu:

Mic dejun în dieta de toamnă: omletă din albuşuri de ouă, fructe, ceai verde

Prânz: creveţi, salată cu ton, orz brun, iaurt

Cină: carne de vită, peşte la grătar, legume cu orez

 

Powered by WPeMatico

Articole similare

Sus
%d blogeri au apreciat: