Esti aici
Acasa => Familie => Dezvoltarea este intenția companiei SIPRO, chiar și în pandemie

Dezvoltarea este intenția companiei SIPRO, chiar și în pandemie

IONEL GRATIANU, director general SIPRO: „Ne propunem să facem investiții, dar nu așteptăm ajutor de la stat. Am analizat impactul crizei asupra pieței și am decis să dezvoltăm un magazin online KALM.RO, o nouă platformă de vânzare prin intermediul căreia ne promovăm și ne vindem produsele proprii. În paralel, mai avem un domeniu pe care îl dezvoltăm de ceva vreme și pe care acum ne concentrăm și mai puternic. Este vorba despre CASE MOBILE, iar site-ul unde se pot vedea produsele este www.caseperoti.com. În această perioadă este oportun să plusăm mai mult și pe acest domeniu.”

 

 

SIPRO produce și comercializează mobilă de bucătărie personalizată și de serie.

 

 

IONEL GRATIANU, director general SIPRO: „În perioada de lockdown noi am continuat să producem, dar ne-am împărțit în 2 echipe și am lucrat o zi cu o zi, reducând astfel riscul de a ne îmbolnăvi toți. Aveam comenzi în derulare, care trebuiau onorate. Procedând astfel, am reușit să lucrăm la capacitate normală. Ne bazăm mult pe piața internă, pe piața de lângă noi. Ne desfășurăm activitatea în București, vindem cel mai mult aici și ne-a fost ușor să livrăm produsele chiar și în perioada în care toată lumea era închisă, bineînțeles cu respectarea normelor impuse de criza sanitară.”

 

 

Compania a fost înființată în urmă cu 26 de ani, pornind de la ideea de a produce și de a comercializa produse simple și accesibile la preț. Produsele se vând prin cele patru magazine proprii, 4 în București și unul în țară, dar și prin intermediul celor două platforme www.kalm.ro și www.sipro.ro.

 

 

 

 

 

 

Articolul Dezvoltarea este intenția companiei SIPRO, chiar și în pandemie apare prima dată în Revista Mobila.

Powered by WPeMatico

Articole similare

Sus
%d blogeri au apreciat: