Esti aici
Acasa => Sanatate => Cel mai frumos birou remote din România – Galerie foto

Cel mai frumos birou remote din România – Galerie foto

Reading Time: 4 minute


Perioada de lockdown a determinat antreprenorii să iasă din zona de confort și să caute soluții inovatoare. Așa a ajuns Emil Munteanu, cofondator și Managing Partner la ATRA Doftana, să lanseze conceptul work@atra, prin care invită profesioniștii să lucreze într-un cadru senzațional.

Emil Munteanu, ATRA
Emil Munteanu, cofondator și Managing Partner la ATRA Doftana

Cum a apărut ideea conceptului work@atra și ce oferiți prin acesta?

În condiții extreme antreprenorii sunt forțați să iasă din zona de confort și să caute soluții inovatoare. Astfel, în această pandemie care a schimbat regulile de funcționare pentru toată lumea, lucrul de la distanță a fost adoptat la scară largă. A fost lesne de observat o dificultate pe care oamenii de orice vârstă o au în a se desfășura, gândi, lucra și relaxa în mereu același spațiu și în acest context a venit foarte natural conceptul work@atra.

Oamenii, atâta timp cât au un job care le permite să lucreze remote, pot lucra de oriunde, iar conceptul work@atra le oferă un spațiu aerisit, nepoluat, intim, într-un cadru natural care să stimuleze energia și creativitatea. Conceptul nostru presupune o dualitate în sensul că poate fi o evadare pe cont propriu a lucrului remote, dar poate fi și un beneficiu pe care companiile să îl acorde angajaților cu scopul de a le crește nivelul de motivație prin asigurarea pentru câteva zile a unui pachet work & life all inclusive.

Cum a fost primit conceptul până acum de către companii?

Suntem încă la începutul promovării acestui pachet către companii, în sensul că am trimis oferte și am inițiat primele discuții. Amploarea numărului de îmbolnăviri a accentuat și implicațiile economice ale companiilor și o reprioritizare a inițiativelor lor față de angajați. Restricțiile în vigoare și altele noi, iminente, fac anevoioasă orice îmbrățișare de către companii a unor astfel de oferte. Însă inițiativele individuale ale oaspeților noștri de a veni la Atra să îmbine plăcutul cu utilul prin acest concept ne-au adus o mare gură de oxigen din septembrie, de când s-a terminat perioada de vacanță, până în prezent.

Oaspeții ATRA beneficiază în fiecare joi seara de un format light al conceptului de fine dining & wine pairing

Apreciem că peste 60% din gradul de ocupare al pensiunii din timpul săptămânii este asigurat de acest concept. Pentru acești oaspeți care lucrează remote și nu numai, am creat un format light al conceptului nostru de fine dining & wine pairing, care are loc joi seara – este un format mai scurt decât cel obișnuit de sâmbătă seara, dar care are aceeași menire de a-i răsfăța cu preparatele noastre, cât și cu asocierea de vinuri.

Ce urmează pentru work@atra în 2021?

Continuăm promovarea conceptului în mod deosebit pentru companiile care au impus angajaților regimul de telemuncă. Ne dorim ca acest pachet work@atra să fie văzut ca un bonus pe care companiile să-l ofere angajaților, astfel că ne îndreptăm cu promovarea cu precădere către directorii de HR sau CEO.

Care au fost principalele provocări pentru businessul Atra în 2020? Cum v-ați adaptat la noua realitate?

Provocările sunt multe și parcă inepuizabile anul acesta, un test de anduranță. Dacă ar fi totuși să centralizez toate provocările într-una singură care să înglobeze tot anul 2020, aceasta este continuitatea afacerii și implicit adaptarea la conse­cințele pandemiei. A fost o provocare mare pentru noi să redefinim regulile de operare, să ne însușim comportamente noi, distanță. Am investit în reamenajarea spațiilor comune existente și completarea cu altele noi – am extins terasele pentru a crea spațiu suplimentar de servire în aer liber și le-am dotat cu surse de încălzire astfel încât să putem servi și oaspeții care vin la Atra doar pentru masă chiar dacă vremea este răcoroasă.

Am investit în semnalizări, în echipamente spe­ciale de prevenție, în training de operare și procese. Astfel, Atra, prin locația, serviciile și grija sporită pentru siguranța oaspeților, a avut rezultate fără precedent în această vară, când apetitul de evadare după lockdown a fost mare, realizând cifre record față de anii anteriori. Provocarea pentru perioada următoare, în condițiile actualelor restricții de funcționare, ține de menținerea gradului de ocupare a pensiunii în timpul săptămânii și aici intervine conceptul work@atra.

Cum vedeți evoluția pieței locale de turism în perioada următoare?

Piața se va strădui să reziste atâta timp cât nu vom intra în lockdown. Oamenii sunt însă rezervați, nu își mai fac planuri pe termen mediu și lung; ieșirile au devenit într-o foarte mare pondere spontane – dacă sunt sănătoși și se simt safe într-o anumită locație, vin, altfel nu mai fac rezervări cu mult timp înainte. Un alt feno­men pe care îl observăm la cei care îndrăznesc planificări pe termen mediu, de exemplu pentru Reve­lion, este faptul că își fac rezervări în grupuri intime (prieteni apropiați, familie) cu scopul de a rezerva locația doar pentru ei, ca să nu se amestece cu necunoscuți. 2020 este un an cu multe provocări și nu avem cum să pășim mai departe decât mai puternici și mai disciplinați.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 349 (15 decembrie 2020 – 20 ianurie 2021). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

The post Cel mai frumos birou remote din România – Galerie foto appeared first on Revista Biz.

Powered by WPeMatico

Articole similare

Sus
%d blogeri au apreciat: