Esti aici
Acasa => Sanatate => ASAP: Armata Selectării Atente a Plasticului

ASAP: Armata Selectării Atente a Plasticului

Reading Time: 2 minute


”Trăim într-o lume în care plasticul are, încă, un rol foarte important – gândiți-vă doar la câte obiecte din jurul nostru au în componență plastic, de la recipientele pentru produse de uz casnic, până la telefonul mobil și cardul bancar. Problemele apar atunci când aceste obiecte își încheie ciclul de viață, iar foarte multe dintre ele ajung în natură, afectând flora și fauna și deteriorând calitatea apei”, spune Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR la Lidl România.

Pornind de la acest context, Lidl în parteneriat cu The Institute a lansat platforma ASAP (Armata Selectării Atente a Plasticului). Aceasta urmărește să genereze schimbare în comportamentul adolescenților față de plastic, de la utilizare la colectarea selectivă și reciclare. Proiectul s-a lansat printr-o piesă-manifest cu același nume, semnată Deliric (Toto Eremia) featuring Vlad Flueraru.

YouTube video

”E timpul să ne unim forțele și să luptăm pentru binele Planetei”, spune Deliric.

În prima etapă a programului, tinerii se vor familiariza cu întregul spectru de informații ce țin de plastic: istorie, legislație, cum afectează acest material mediul înconjurător, dar și sănătatea noastră, cele mai comune mituri legate de plastic, colectarea și reciclarea acestuia, dar și sfaturi utile și ușor de pus în practică, ce ajută la utilizarea unei cantități reduse de plastic în viața de zi cu zi.

Periodic, platforma va oferi conținut nou și interactiv care prezintă într-un mod accesibil și distractiv problematica plasticului: animații, numere de stand-up, piese de rap și trap, dar și interpretări ale problematicii plasticului expuse de creatorii de conținut pe care adolescenții îi urmăresc.

Etapa a doua a programului ASAP propune o serie de acțiuni alături de artiștii și comunitățile preferate ale tinerei generații care să sedimenteze comportamentele pozitive de colectare.

Pentru a se alătura mișcării ASAP, tinerii sunt încurajați să se înroleze în platformă, aici.  

Conținutul programului ASAP va fi lansat treptat, cei care au aderat la mișcare având acces în premieră la acțiunile și beneficiile propuse prin platformă.

Scopul final al proiectului este crearea unei comunități care acționează în privința utilizării responsabile și a colectării selective a plasticului, acțiuni pozitive care influențează mai apoi comportamentul întregii societăți. 

Foto: Nikita Dembinski

The post ASAP: Armata Selectării Atente a Plasticului appeared first on Revista Biz.

Powered by WPeMatico

Articole similare

Sus
%d blogeri au apreciat: