Esti aici
Acasa => Lifestyle => Beauty => 7 mituri despre uleiul de cocos

7 mituri despre uleiul de cocos

Nutriționiștii te sfătuiesc să fii prudentă, când vine vorba despre uleiul de cocos, pentru că nu toate beneficiile promovate au o bază reală. De la afecțiunile cardiovasculare până la reconturarea siluetei vei obține o listă de dimensiuni considerabile cu tot ce ar trebui să facă uleiul de cocos. Înainte să crezi că este un leac miraculos pentru orice afecțiune trebuie neapărat să afli care sunt principalele mituri care vizează acest ingredient. Specialiștii îți recomandă să te gândești la acest ulei mai degrabă ca la un condiment și să înțelegi că nu te poate vindeca în mod izolat. Mereu va conta cu ce alte alimente îl combini sau care este stilul tău de viață.După cum o lingură pe zi de ulei de cocos probabil că nu-ți va face rău, la fel trebuie să realizezi și că nu este un lichid extraordinar care va stopa imediat obezitatea sau acumularea kilogramelor în plus. Iată care sunt principalele idei greșite legate de uleiul de cocos: 1. Elimină grăsimea abdominalăNu este deloc adevărat. În cadrul studiilor realizate persoanele care au consumat ulei de cocos au obținut o circumferință mai redusă a taliei, dar toți participanții începuseră deja și au menținut pe toată durata studiilor o dietă specială pentru a slăbi. În aceste condiții nu se poate spune că numai uleiul de cocos a redus grăsimea abdominală. Având în vedere că majoritatea uleiurilor vegetale reprezintă grăsimi este suficient să folosești 1-2 linguri pentru a găti legumele, carnea, cerealele integrale sau pastele. 2. Accelerează metabolismulDin păcate nu poate realiza acest obiectiv. Singurul lucru care poate stimula metabolismul este reducerea ponderii de țesut adipos. Cu cât vei avea mai multă masă musculară, cu atât vei arde mai multe calorii. Deși unele componente cum este cafeina pot stimula într-o mică măsură metabolismul, uleiul de cocos nu are asemenea rezultate. 3. Te ajută să slăbești dacă îl adaugi la cafeaÎn niciun caz nu vei slăbi dacă decizi să completezi ceașca de cafea cu ulei de cocos. Deși adepții dietei ketogenice sau Paleo sunt convinși de acest mit, realitatea este că de fapt te-ai putea îngrășa dacă vei consuma prea des această combinație. Mestecatul lent, experimentarea aromelor și digerarea alimentelor consumate țin pofta de mâncare sub control mai eficient decât ingredientele cu multe calorii pe care le poți adăuga la cafea. O astfel de băutură poate avea până la 470 de calorii și 47g de grăsimi saturate, așa că ar fi bine să o consumi cât mai rar pentru a nu-ți periclita silueta. 4. Are același gust ca și nucile de cocosAcest lucru se întâmplă foarte rar și nu este vorba despre un gust identic. Uleiul de cocos virgin, nerafinat, va avea o ușoară aromă care îți amintește de nucile de cocos. Cu toate acestea, dacă scopul tău nu este gustul ci beneficiile pentru sănătate, probabil că ar fi bine să te orientezi spre un alt ulei vegetal cu un punct de ardere mai ridicat. 5. Are efect antibacterianAproximativ jumătate din acizii grași din uleiul de cocos reprezintă acid lauric, care are un efect antifungic și antimicrobian. Cercetările în acest domeniu continuă și nu ai niciun motiv să consumi o cantitate ridicată de ulei de cocos. Caloriile se vor acumula rapid și ai putea avea probleme din cauza excesului de grăsimi. 6. Îți protejează inimaDeși nu crește riscul de boli cardiace, nici nu are un efect miraculos de protecție asupra inimii. O lingură de ulei de cocos conține mai mult de jumătate din totalul de grăsimi saturate pentru o zi. Nu exagera pentru că vei favoriza creșterea colesterolului. În unele studii s-a observat că uleiul de cocos poate crește colesterolul „bun” de tip HDL, fără să afecteze nivelul celui „rău” de tip LDL. Având în vedere că uleiul extravirgin de măsline poate să reducă inclusiv colesterolul LDL este clar că uleiul de cocos nu este cea mai bună opțiune disponibilă. 7. Este util pentru persoanele care au diabetDe fiecare dată când o persoană diagnosticată cu diabet consumă grăsimi sau proteine în combinație cu surse de carbohidrați se reduce ritmul în care glucoza ajunge în sânge, ceea ce înseamnă că glicemia nu va fluctua la fel de des. Uleiul de cocos conține în primul rând grăsimi saturate, așa că diabeticii ar putea observa o stabilizare a glicemiei, dar nu înseamnă că este un remediu. Meniurile care conțin multe grăsimi saturate cresc riscul de afecțiuni cronice, așa că nu merită să faci acest experiment.

Powered by WPeMatico

Articole similare

Sus
%d blogeri au apreciat: